Utkast: April 18, 2011

Summering av helgen som var. Jag och Sebastian lade ett antal timmar på fredag och lördag som resulterade i många kontakter men få landade fiskar. På söndagen var planen att bränna upp till Grebbestad och fiska med en fiskebroder vid namn Johan Olsson men vi valde att sova ut lite längre än till klockan 5. Vi började fiska i Holma vid klockan nio och gjorde så till klockan två. Denna dag var solen strålande på en blå himmel, vattnet var lite varmare och grumligare vilket är åt rätt håll. Fisket började bra, äntligen lite silver i hand, en 53cm havsöring som start var en bra början! Lycka efter en svår helg för egen del.



Fisket fortsatte bra hela dagen, många kontakter och relativt många landade i jämförelse med kontakter i förhållande till helgens statistik. Jag och Sebastian landade denna söndag ca 6st fina Havsöringar var, en väldigt bra avslutning på helgens fiske. Påsk helgen vänder jag hemmat än en gång för fiske torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag blir det mycket fiske. Stay tooned för mer fiske, silver åt folket! / Jonas Haversjö


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag hoppas det blir bra med fisk och fyll nu frysen och inte släng tillbaka fisk hela tiden.

En stor blänkare ser vi fram emot till middag.

Skitfiske på dig och dina vänner. Se om huset! Kram :)

<3

2011-04-20 @ 15:27:50
Postat av: Jonas

haha nej det kan du glömma mamma, kanske en fin på grillen på lördagen annars får den simma tillbaka!

2011-04-21 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0